1. Областю застосування системи є залізничний транспорт промислового підприємства з вільним циклом руху локомотивів в межах транспортної мережі загальною кількістю стрілочних переводів до 100 одиниць.
2. Система призначена для виконання наступних основних функцій:
- надання машиністу локомотива інформації по схемах маневрових районів підприємства та складі стрілочних переводів, що входять в кожен маневровий район;
- надання машиністу локомотива можливості вибору напрямку руху в маневровому районі, вибору номера стрілочного переводу і вибору команди управління стрілочним переводом;
- надання машиністу локомотива можливості введення команди «штучне оброблення », що дозволяє встановлювати світлофори стрілочних переводів в маневровому районі в початковий стан;
- передачу введеної машиністом команди управління бездро-товим способом (по радіозв’язку) в шафу управління стрілоч-ними переводами;
- формування і передачу команд управління стрілочними переводами в виконавчі пристрою (залізничну автоматику);
- надання машиністу локомотива інформації про швидкість руху локомотива, рівні (кількості) палива в паливних баках, а також інформації про стан стрілочних перекладів маневрового району в реальному часі;
- автоматичну передачу бездротовим способом на стаціонар-ний комп’ютер (комп’ютер диспетчера ж / д цеху) даних про номер локомотива, місцезнаходження (координати і час) локо мотива, швидкості руху, рівні палива в баках і стані стрілочних переводів;
- надання даних диспетчеру ж / д цеху про місцезнаходження локомотива на мапі ж / д колій маневрового району і швидкості руху локомотива.
З. Основними перевагами системи є:
- відсутність необхідності в прокладанні великої кількості кабелів зв’язку;
- можливість маршрутного управління групою суміжних стрілочних переводів;
- надання машиністу локомотива можливості вибору маршруту руху та управління стрілочними переводами, а також отримання інформації про стан стрілочних перекладів по маршруту руху;
- забезпечення більш високого рівня безпеки руху локомотивосоставів;
- підвищення виробничої дисципліни і персональної відповідальності осіб, що беруть участь у виробничому процесі внутрішньовиробничого ж / д транспорту.